Tuesday 29 December 2015

RAMAI YANG ADA PEMBANTU RUMAH? BANYAK JUGA DIANTARA MEREKA YANG HARAPKAN PEGAR, PEGAR MAKAN PADI. JOM BACA! DAN NILAIKAN.

Kami mendapati, rakyat kita sukar untuk ada sifat percaya. Sifat ketidakpercayaan adalah normal bagi saya. Sebagai langkah berjaga-jaga. Dimana kita sering dapat lihat dan tonton di ruang akhbar dan juga dikaca televisyen tentang masalah yang dihadapi oleh majikan yang mempunyai pembantu rumah. 
Ingat lagi kes lambung bayi? 
Kes pembantu rumah yang pemalas 
Lagi penderaan oleh pembantu rumah.
Kes-kes diatas adalah segelintir yang dapat dirakam dengan adanya CCTV dirumah. Sebagai ibubapa yang bertanggungjawab, anda bukan sahaja perlu untuk menyediakan keperluan untuk untuk menjaga anak-anak anda. Tapi keselematan anak juga harus dipastikan terjamin. Sebagai langkah berhati-hati. adalah amat sesuai jika sistem spy camera dapat dipasang dirumah anda. Dengan cara ini, ia dapat membantu atau memberi anda sedikit kelegaan apabila anda dapat memantau perilaku anak anda dan juga perilaku pembantu rumah anda 24/7. Ia dapat dipantau melalui aplikasi app dari apple store atau google play. Ramai yang telah berpuas hati dengan sistem yang kami sediakan. Sehingga sekarang, SPY SET 4 Channel HD CCTV System adalah pilihan yang terbaik. Jangan berkira dengan faktor keselamatan anak-anak anda. Ia mungkin belum terjadi kepada anda, tapi kalau sesuatu yang tak diingini berlaku, segalanya sudah tidak berguna lagi. Oleh itu, kami menyediakan sistem yang mampu milik dan ianya sesuai untuk memantau pembantu rumah anda (Mereka memang tidak akan sangka ianya adalah CCTV. Hanya RM610 tidak termasuk penghantaran. Penghantaran boleh di buat ke seluruh Malaysia (Termasuk Sabah dan Sarawak). 
Pakej ini termasuk 
  • 1 unit HD DVR dan 
  • 4 unit 720p Spy Camera (PIR Type). 
SPY SET 4 Channel HD CCTV System

Call/Whatsapp/sms 0185761922 untuk sebarang pertanyaan lanjut. 

Like, share and follow kami di CCTV for you

No comments:

Post a Comment